FAQ

De meestgestelde vragen over onze parking

U hebt vragen? U zoekt praktische info over onze parking? Bekijk dan zeker eerst de FAQ hieronder alvorens contact met ons op te nemen. Wij beantwoorden hier de vragen die klanten ons geregeld stellen.

Staat het antwoord op uw vraag er toch niet tussen, neem dan zeker contact met ons op. Ons team staat voor u klaar.

  • Hoe uw parkingplaats reserveren?

    U moet ons reservatieformulier op deze website invullen. Nadat u het verzonden hebt, krijgt u een bevestigingsmail. U ontvangt meteen ook alle nodige info om uw auto op onze parking achter te laten.
     
  • Welke zijn de openingsuren van onze parking?

    Parkwall is 7 dagen op 7 open, van 4 uur tot middernacht.
     
  • Is de pendeldienst tussen de parking en de luchthaven betalend?

    NEE, de pendeldienst is volledig GRATIS.
     
  • Kan ik als klant de sleutels van mijn wagen meenemen?

    JA, u houdt de hele duur van uw verblijf uw sleutels zelf op zak.
     
  • Hoe verloopt de aankomst op de parking?

    Bij uw aankomst aan de parking, moet u de bevestigingsmail tonen aan de aanwezige bediende. U kunt uw auto dan op de toegewezen plaats parkeren. Daarna wordt u met de gratis pendel naar de luchthaven gebracht.
     
  • Hoe verloopt de terugkeer naar de parking nadat ik landde?

    Bij de terugkeer brengt u de bediende op de hoogte zodra u uw bagage ophaalde. Wij komen u meteen halen met het gratis pendelbusje om u naar de parking te brengen, zodat u uw wagen weer kunt ophalen.
     
  • Hoe ver ligt de Parkwall parking van de luchthaven van Charleroi?

    Onze parking ligt op 2 minuten van de luchthaven van Charleroi.
     
  • Ik heb net een parkingplaats gereserveerd, hoe weet ik dat mijn reservatie wel degelijk bevestigd is?

    Zodra u uw aanvraag hebt verzonden via het reservatieformulier, krijgt u een bevestiging via e-mail. Deze bevestiging garandeert u dat u wel degelijk een gereserveerde staanplaats hebt op het tijdstip dat in het e-mailbericht vermeld is. Als de parking volzet zou zijn, had u niet kunnen reserveren.
     
  • Hoe kan ik mijn reservatie wijzigen?

    Verandert uw terugkeerdatum, breng ons dan minstens 24 uur vooraf via e-mail op de hoogte op het adres info@parkwall.be. Of u kunt ons ook bellen.  
     
  •  
  • Waar is de parking gelegen en hoe bereik ik hem?

    Alle info om naar onze parking te komen, vindt op onze pagina Bereikbaarheid.
     
  • Hoe en wanneer betaal ik?

    Betalen doet u cash, op de dag van uw vertrek, wanneer u uw auto op onze parking komt zetten.
     

[Nederlands nog niet beschikbaar]
Pour améliorer votre expérience sur notre site internet, nous utilisons des cookies. La poursuite de votre visite sur notre site vaut pour consentement du traitement de certaines données personnelles et de l'utilisation de ces cookies. Plus d'infos ici.